top of page
workingDaisyArchitectBuilder

Hi, ik ben Daisy!

Leuk dat je mij wil leren kennen. Wees alleen gewaarschuwd, ik heb maar één snelheid: voluit gaan. Vanuit mijn thuisbasis in Ertvelde, omringd door groen, sleutel ik elke dag aan het verhaal van slimmer ondernemen.

Ontdek hier mijn missie, waarom ik doe wat ik doe en welk gereedschap ik doorheen de jaren daarvoor verzamelde.

Of beter nog, vraag het me in persoon.

Samen bouwen aan succes !

daisyinbureauroze.png

Mijn respect en ontzag voor ‘den bouw’ is immens. Dat komt door mijn vader en door alle contacten met gepassioneerde bouwprofessionals gedurende vele jaren. Alleen zag ik heel vaak hoe het werk alles overheerst. Hoe vaklui te weinig tijd hadden voor hun gezin, familie en vrienden of hun hobby's. Maar ik weet dat het anders kan. Daar heb ik vaak genoeg zelf voor gezorgd.


Zo komen we bij mijn doel: “Samen het ware doel van je onderneming definiëren en meer vrije tijd creëren, zonder inkomsten te verliezen.”
Het is een cliché om een drukbezette aannemer of bouwprofessional te zijn. Keihard te werken, maar toch steeds te weinig tijd te hebben voor opvolging van verkoop, administratie en boekhouding. Gelukkig kan het ook anders.
Ik sta klaar om je te helpen met een oplossing op jouw maat en tempo. Neem terug controle over je leven, realiseer betere resultaten met je zaak en geniet van extra quality time met je gezin.

Slimmer Ondernemen, al van jongs af aan!

Als oudste van vier kinderen groeide ik op in een gezin waar mijn vader werkte als een stielman in kachelbouw terwijl mijn moeder zorgde voor het huishouden. Verantwoordelijk zijn en verantwoordelijkheid nemen kwam natuurlijk. Mezelf smijten ook.


In de afgelopen twintig jaar heb ik mijn vader bijgestaan in het beheren van zijn administratie, website en boekhouding. Samen evolueerden we van papieren bonnetjes naar digitale facturatie en uiteindelijk tot een boekhouding in Exact Online. Zo konden we sterk besparen op de kosten van onze accountant en hebben we al bijna een decennium geen kwartaalstress meer. En dat met slechts één uur financiële administratie per week. Die lange avonden om al je administratie tijdig bij de boekhouder te krijgen, zijn nergens voor nodig. 

Nog wat meer over mezelf: ik woon in het groene Ertvelde met mijn gezin, man Andy en twee kinderen. Mijn zoon heeft trouwens echt zijn opa’s genen. Hij is een technieker in wording en droomt van het bouwen van robotische protheses voor dieren met een amputatie of handicap.

Hoe leerde ik Slimmer Ondernemen?

Na mijn diploma “Office Management” met een specialisatie in Duits, begon ik aan een carrière in verkoop, relatiebeheer en professionals helpen opstarten. Geleidelijk bouwde ik steeds meer ervaring op om ondernemers slimmer te leren werken. De laatste 9 jaar in loondienst, hielp ik ondernemers hun bedrijfsprocessen te optimaliseren op het gebied van klantenbeheer, facturatie en boekhouding, met behulp van tools zoals Teamleader en Exact Online.


Meer concreet werkte ik enkele jaren bij Teamleader - een allround bedrijfssoftware - aan het uitbreiden en verbeteren van koppelingen met andere partners. Denk aan mailplatformen of tools voor tijdsregistratie, boekhouding en nog veel meer. Het doel was om de kennis van slimme koppelingen en automatisaties dichter bij de ondernemers te brengen die daar uren of dagen tijd mee besparen. Zo was ik persoonlijk betrokken bij blogartikelen, how-to’s en webinars over onderwerpen zoals 'Sneller betaald krijgen' en 'Automatiseer je betalingen'. 

 

Vandaag doe ik eigenlijk hetzelfde, maar zonder vast te zitten aan één tool. We kijken samen wat voor jou het beste werkt. Het liefste leer ik elke dag ook iets bij, of dat nu gaat over time management, schaalbaarheid en groei of automatisering en efficiëntie. Trouw aan mijn missie om altijd maar slimmer te werken, in plaats van harder.

hulp voor aannemers in de bouw

Samenwerken om het nog beter te doen

Je bent zo sterk als je netwerk. Niemand kan zonder de hulp van anderen. Slimmer Ondernemen werkt daarom samen met andere experts. Zo hebben we een oplossing voor elke uitdaging.

Johan+Huygh.png

Johan Huygh - ToManage!

Johan kan als geen ander op zoek gaan naar de beste en meest haalbare verbeteringen voor je bedrijf. Na meer dan 20 jaar aan het stuur van een aantal IT bedrijven en -initiatieven, koos hij er bewust voor om “aan de kant van de klant” te gaan staan en vooral bij KMO en solo ondernemers te zorgen voor de nodige kennis en expertise, zodat je op een slimme manier kan investeren en groeien. 

Sterk in zowel technische, commerciële als administratieve omgevingen. Goed op de hoogte van alles rond digitalisering en IT (ERP systemen, infrastructuur, magazijn- en buitendienst automatisering, …).

Johan is ook de bezieler en eigenaar van ToManage BV.

StevenCornelis.png

Steven Cornelis  - Skill IT

Steven is gespecialiseerd in het helpen van bedrijven bij het automatiseren van hun workflows, zodat ze met minder moeite sneller kunnen schalen. Wij geloven niet in lange werkdagen, overwerkte werknemers en burn-outs. Bij Skill It draait alles om het gebruik van automatisering om tijd te besparen voor gelukkigere klanten, gelukkigere medewerkers en een gelukkigere jij!

Sterk in zowel Zapier, Make, Billit en Teamleader automatisaties. Liefst implementeert hij geautomatiseerde workflows, aangedreven door AI, die jouw bedrijf efficiënter en productiever maken.

Steven is de founder en mede-eigenaar van Skill IT BV.

StefanWittocx_portret2022_zonder_achtergrond.png

Stefan  Wittocx - Dienstenwaaier 

Stefan specialiseert zich in het automatiseren van handmatige processen in Excel en Google Sheets, waardoor klanten minder tijd besteden aan administratie. Hij beheerst diverse tools in Excel zoals VBA-programmering, macro’s, Power Query, en het maken van automatische koppelingen met Outlook en Word voor taken zoals e-mailverzending en het genereren van contracten of facturen. In Google Sheets creëert hij automatiseringen via Apps Script, voor bijvoorbeeld rapportageopmaak, gepersonaliseerde emails, en agenda-inschrijvingen. Stefan, mede-eigenaar van Dienstenwaaier, is de ideale partner voor het op maat upgraden van Excel of Google Sheets bestanden met geavanceerde automatiseringen. Stefan Wittocx is bezieler en mede-eigenaar van Dienstenwaaier.

Slimmer ondernemen

Daisy De Waele

Heb je meer vragen?

Til je onderneming naar een hoger niveau!

36 kwartalen

Al 9 jaar geen
kwartaalstress meer.

+270 ondernemers

Deden inspiratie op dankzij
onze online webinars.

+15 jaar ervaring

In verkoop, relatiebeheer en professionals helpen opstarten.

bottom of page