top of page
silhouette-group-worker-civil-engineer-safety-uniform-install-reinforced-steel.jpg

Slimmer ondernemen in de bouw!

Ondernemen in de bouw is uitdagend. Je agenda ontploft drie keer per week, die telefoon staat nooit stil en voor elke mail die je stuurt krijg je er twee terug. Terwijl je ook nog eens op je werven moet langsgaan. Maar … het kan beter. Echt. Hoe, dat krijg je hier te horen.

Eerst … waar help ik je mee? 5 bouwstenen

digitale werkuren bijhouden
  1. Onboarding: hoe geraak jij snel ingewerkt in nieuwe software en hoe ziet succes er voor jou uit?

  2. Opleiding: de oplossing hoeft niet altijd digitaal te zijn. Als coach help ik je groeien als ondernemer.

  3. Analyse van je digitale tools: hoe werk je vandaag digitaal en op welke manier kan dat beter?

  4. Automatisatie en integratie: welke tools of software zijn voor jou interessant en hoe laten we alles moeiteloos samenwerken?

  5. Opvolging en finetuning : je manier van werken bijsturen, is een geleidelijk proces. Een muur bouwen doe je ook steen voor steen.

Bedrijfsvoering is een werf waar je continu aan blijft werken. Samen zorgen we er echter voor dat je niet altijd persoonlijk aanwezig hoeft te zijn.

Onze werkwijze in 3 concrete stappen!

1

Een persoonlijke verkenning

Tijdens een eerste gesprek leer ik jou en je bouwbedrijf beter kennen. We bespreken jouw behoeften en wensen om slimmer te ondernemen en bieden praktische oplossingen om jouw bedrijf efficiënter te laten werken. Dan heb je nog de keuze om hier zelf mee aan de slag te gaan of dit samen met Slimmer Ondernemen te doen.

2

Opmaak van een
plan

Zonder blauwdruk van een architect een huis bouwen is meestal geen goed idee. Nadat we duidelijke doelen benoemd en gedefinieerd hebben, maken we daarom ook een plan op. Zo weten we waar we naartoe werken. Tijdens de uitvoering ligt de focus op optimalisatie, opleiding en overdracht zodat je slimmer onderneemt in minder tijd.

3

Digitale optimalisatie voor extra efficiëntie

Nog meer tijd vrijmaken? Dat kan! In elk bedrijf zijn er kansen om slimmer te werken. We bekijken welke bestaande of nieuwe koppelingen en tools jouw processen stroomlijnen. Het resultaat? Een betere klantenopvolging, een gestroomlijnde boekhouding of een geoptimaliseerde planning in minder tijd.

Na onze samenwerking;

✔ Heb je orde en overzicht in jouw bedrijf

✔ Is je financiële administratie tiptop in orde

✔ Voel je je productiever dan ooit

✔ Zijn stress en overweldiging aanzienlijk verminderd

✔ Heb je weer tijd voor jezelf, je gezin en je vrienden en hobby's

slimmeroondernemen voor minder stress
Slimmer ondernemen

Meer dan 200 personen slimmer leren werken!

Ik ben heel blij!

website bouwen
Tips voor aannemers

Ik ben heel blij nu jij mij helpt in mijn administratie en bedrijf. Ik voel me er ook rustiger bij en heb meer tijd voor mijn familie. Dankzij jouw steun kan ik perfect mijn administratie en planning in goede banen leiden en top dat je inspireerde tips voor aannemers deelt!

Patrick H. - Zaakvoerder ATH

Ze begreep mij direct!

bedrijfs agenda digitaliseren
Bouwbedrijf ondersteunen

Nadat mijn vorige website bouwer me in de steek liet hielp Daisy me met het opbouwen van mijn website. Ze had weinig woorden nodig om mijn vakmanschap te begrijpen en te vertalen naar mijn website. We gaan in de toekomst nog samen-werken om mijn agenda en administratie te digitaliseren

Reinoud F. - Zaakvoerder 't Vrije Vuur

Til je onderneming naar een hoger niveau!

36 kwartalen

Al 9 jaar geen
kwartaalstress meer.

+270 ondernemers

Deden inspiratie op dankzij
onze online webinars.

+15 jaar ervaring

In verkoop, relatiebeheer en professionals helpen opstarten.

bottom of page