top of page
silhouette-group-worker-civil-engineer-safety-uniform-install-reinforced-steel.jpg

Slimmer ondernemen in de bouw!

Je hebt een overvolle agenda, klanten die aandringen en de kwartaalaangifte staat voor de deur. Ons aanbod is essentieel voor bouwondernemers die digitalisatie willen versnellen zonder tijd en expertise. Samen werken we aan je bedrijf en persoonlijke leven.

Onze werkwijze in 3 stappen!

1

Een persoonlijke verkenning

Tijdens een eerste 1-op-1 sessie leer ik jou en je bouwbedrijf beter kennen. We scannen en bevragen jouw behoeften en wensen om slimmer te ondernemen en bieden praktische oplossingen om jouw bedrijf efficiënter te laten werken. Hiermee kan je zelf of samen met Daisy aan de slag.

2

We beginnen met het
uitvoeringsplan

Jouw doelen zijn benoemd en we gaan over naar de uitvoering van het opgestelde plan waar de focus ligt op optimalisatie, opleiding en overdracht zodat je slimmer onderneemt in minder tijd. Tijdens twee 1-op-1 coachingsessies (offline) en twee online opvolgingsgesprekken.

3

Optimalisatie voor efficiëntie

Nog meer tijd vrijmaken? De focus ligt hier op bestaande of nieuwe koppelingen optimaliseren, processen stroomlijnen. Het resultaat? Een betere klantenopvolging, een gestroomlijnde boekhouding of een geoptimaliseerde planning in minder tijd.

Na onze samenwerking;

✔ Heerst er orde en overzicht binnen jouw bedrijf.

✔ Ben je in staat om jouw financiën beter onder controle te krijgen.

✔ Voel je je productiever dan voorheen.

✔ Is de rust in jouw leven teruggekeerd, dankzij meer grip op jouw planning.

✔ Zijn onzekerheden en twijfels verdwenen.

✔ Zijn stress en overweldiging aanzienlijk verminderd.

✔ Is er weer ruimte voor kostbare vrije tijd.

slimmeroondernemen voor minder stress
digitale werkuren bijhouden

Wanneer kun je starten?

✔ Je gebruikt een smartphone met digitale agenda.

✔ Je hebt een website.

✔ Je houdt jouw werkuren digitaal bij of wil er naartoe omschakelen

✔ Je hebt geen schrik om af en toe via online meetings samen te werken

  • Waar kan je mij bij helpen?
    Met mijn diensten focus ik op 3 bouwstenen naar meer succes : 1. Communiceer helder en duidelijk jouw aanbod en offerte via allerlei kanalen (website, mail, WhatsApp, Messenger, ...) 2. Vlekkeloze planning 3. Efficiënte facturatie en boekhouding Nauw daaraan verbonden is ook een professionele mailbox installeren en opleiding geven, professionele domeinnaam, weg van een @telenet.be of @proximus.be mailbox, training geven en aanleren digitalisatie, 1-op-1 sessies.
  • Wat zit niet in onze dienstverlening?
    Copywriting, administratieve hulp, websites maken, social media berichten posten, bonnetjes overtypen of boekhouding voeren. Daarvoor heb ik partners in mijn netwerk. Mijn netwerk komt uit mijn 20 jaar ervaring in IT, software, CRM, webhosting, accountants en recent ook BNI. Ik ben lid van BNI Maxima die op dinsdag vergaderen in Vinoscoop, een groep gepassioneerde vakmensen uit allerlei sectoren.
  • Wat heb ik nodig om met jou van start te kunnen gaan?
    je houdt je werkuren digitaal bij of wil daar naartoe omschakelen je werkt met een smartphone je hebt een digitale agenda of wil daarmee leren werken je hebt een website of wil een website je stelt jouw facturen op in Word of een software programma
  • Hoe kan jij mij helpen bij e-facturatie (verplicht vanaf 2026)?
    Ik organiseer 1-op-1 sessies, workshops of online documentatie en kan je via mijn aanbod afnemen over de veranderingen en de voordelen van e-facturatie. Ik help ondernemers bij het selecteren van geschikte e-facturatiesoftware of -systemen die voldoen aan de vereisten van de Belgische wetgeving. Ik begeleid hen bij de installatie, configuratie en integratie van deze systemen met hun bestaande boekhoudsoftware. Deze dienstverlening is tijdelijk 120% fiscaal aftrekbaar sinds februari 2024 tem december 2027. Lees er hier meer over. Schrijf je in op mijn nieuwsbrief en je blijft op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen op het gebied van e-facturatie en eventuele updates of wijzigingen die van invloed kunnen zijn op jullie processen.
  • Waarom zou ik voor een professionele mailbox kiezen?
    Er zijn verschillende redenen waarom je kiest voor een professionele mailbox en domeinnaam in plaats van een gratis variant zoals @telenet.be, @skynet.be of gmail.com of hotmail.com. Kortom, het gebruik van een professionele mailbox en domeinnaam biedt je bedrijf vele voordelen, waaronder een professionele uitstraling, imago, betrouwbaarheid, aanpassingsmogelijkheden, beveiliging, privacy en schaalbaarheid. Het is een investering die kan bijdragen aan het succes en de groei van je bedrijf. De switch en behoud van je mail historiek naar een professionele mailbox is heus niet zo duur en een rompslomp, ik help je daarbij!
  • Bied jij enkel betalende software pakketten aan?
    Nee hoor, zo adviseer en implementeer ik ook veel gratis software pakketten.
  • Zijn er mogelijkheden om gegevens uit te wisselen tussen verschillende software?
    De aangeboden oplossingen worden zoveel mogelijk geïntegreerd met jouw bestaande systemen en software. We houden rekening met jouw bedrijf en de software die voor jouw bedrijf en fase daarbij past.
  • Verdien jij commissie op de software die ik door jou aanbevolen krijg?
    Bij sommige partners krijg ik een kleine beloning omdat ik mijn ervaring deel en jou deze oplossing adviseer en help gebruiken. Dat is niet mijn drijfveer en daarvoor ga ik geen zalm in plaats van kaas op mijn boterham eten ;-).
Slimmer ondernemen

Meer dan 200 personen slimmer leren werken!

Ik ben heel blij!

website bouwen
Tips voor aannemers

Ik ben heel blij nu jij mij helpt in mijn administratie en bedrijf. Ik voel me er ook rustiger bij en heb meer tijd voor mijn familie. Dankzij jouw steun kan ik perfect mijn administratie en planning in goede banen leiden en top dat je inspireerde tips voor aannemers deelt!

Patrick H. - Zaakvoerder ATH

Ze begreep mij direct!

bedrijfs agenda digitaliseren
Bouwbedrijf ondersteunen

Nadat mijn vorige website bouwer me in de steek liet hielp Daisy me met het opbouwen van mijn website. Ze had weinig woorden nodig om mijn vakmanschap te begrijpen en te vertalen naar mijn website. We gaan in de toekomst nog samen-werken om mijn agenda en administratie te digitaliseren

Reinoud F. - Zaakvoerder 't Vrije Vuur

Til je onderneming naar een hoger niveau!

36 kwartalen

Al 9 jaar geen
kwartaalstress meer.

170 ondernemers

Deden inspiratie op dankzij
onze online webinars.

15 jaar ervaring

In verkoop, relatiebeheer en professionals helpen opstarten.

bottom of page